When karma sucks

Kommentarer
Marika

Jag vet ju precis hur du känner. Låter lamt, men det är sant. Har under lång tid känt att jag inte kan eller vill bli hon som enbart umgås med pojkvännen, utan man måste ju vara med vänner också!

Jag vet inte om du vill, men jag vill jättegärna träffa dig oftare, och det säger jag inte för att kommentera ditt inlägg, utan har velat säga det till dig i ord, men det har jag liksom inte gjort..

Förresten, sluta tänka sådär! Du är vacker, snygg och smart! Ser du en kille som tittar på dig, så ska du tänka "Han tycker att jag är snygg, men han får mig inte". (Förutom Robin då, kanske. ;) )

2010-04-12 » 10:56:03 BLOGG: http://agnesjanina.blogg.se/
Anette

Håll hårt i vännerna! Man behöver dem, ingen karl kan nånsin ersätta tjejkompisarna.



Och förresten så tycker jag att du är söt, smart och rolig.



Kram! =)

2010-05-01 » 20:59:34

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0