Fikagrisen

Kommentarer
Lina

jag funderade på en sak :) hur haru tänkt att du ska föda? jag HAR FÖR MEJ att dom brukar rekommendera kejsarsnitt när man bär tvillingar. men kan ha fel också. har ni pratat om de? :)

2010-10-28 » 10:47:26 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Lina

nej precis. med tvillingar äre extra svårt att planera :) jag skulle nog sagt att jag ville ha kejsarsnitt från början. jag är inte så "tuff" så jag skulle kunna föda två stycken naturligt.



jag vill föda heidi naturligt. men om hon skulle ligga med benen ner o de inte går att vända henne skulle jag inte bli ledsen om de blev kejsarsnitt.



sen förstår jag mej inte på folk som ser ner på dom som gör kejsarsnitt. de är väl för fan inget att se ner på!! en tjej här i avesta gjorde en planerad kejsarsnitt, för hon hade sån förlossningsrädsla. o jag tyckte hon va tuff som vågade erkänna att hon va rädd. många gör inte det :( sen får dom panik sen.

2010-10-28 » 12:39:59 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0