Rensar huvudet

Kommentarer
Emma

Hej! Du är nog med all säkerhet inte ensammen med dina tankar å så. Tänkte tipsa dig om en blogg jag följer(precis som din), hon är också nybliven mamma och skriver helt ärligt om hur livet är på ett riktigt härligt sätt. Tänkte att det kanske kunde pigga upp dig lite.

http://saralovisa.webblogg.se/

2011-05-04 » 18:27:27
Therese

Hej Maria.



Du ska veta att du är inte ensam. Om du bara visste hur misslyckad jag kan känna mig bland. speciellt när man har varit på bvc och dom alltid har något att gnälla om. vad gör man för fel liksom. Man känner sig så ensam som mamma ibland. Hoppas att det blir bättre snart.

2011-05-04 » 20:22:39 BLOGG: http://throughthenever.blogg.se/
Josefine

Maria ja finns om du vill ta en sväng med vagnarna eller bara en fika. Ja förstår hur du känner, ja kände så i början och förstår att andra känner så me. Du har det säkert dubbelt så jobbigt eftersom du ska göra två små pojkar nöjda. Ska du vara med i föräldragruppen som startar den 18 maj?? Kram

2011-05-05 » 07:56:46 BLOGG: http://enifesojj.blogg.se/
Linnéa

Du är inte ensam! :) Men när man skriver t-ex- blogg så sitter man ju inte och skriver; jag&karln bråka jätte mycket, lägenheten ser ut att ha drabbats av andra världskriget, ungen har inte fått bada på 5 dagar, jag har världens längsta hår på benen.. Hahah, aa du hajjar? Man skriver ju ofta bara det som är bra :) Jag kan verkligen inte förstå de som har 6 ungar och skinande hem.. Jag klarar det ju inte ens med 1 unge :o. Jag tar mig rätt mycket egentid, just för att jag inte ska gå under. Då är Varg hos farmor, mormor eller sin pappa. Åka iväg och shoppa, bara snacka skit med tjejkompisarna, gå ut och ta en öl.. Man är INTE en dålig mamma för det, utan en jävligt bra mamma som kommer iväg ibland och kommer hem utvilad.. Vissa verkar ju tro att man ska sitta ihop med ungen 24/7.. Det tror jag inte är nyttigt för vare sig barn eller mamma! Nu har ju du 2, så jag BEUNDRAR dig.. Du är duktig!

2011-05-05 » 09:02:41 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
C.

Du är jätteduktig och stark! Och glöm inte att det snart kommer bli bättre då pojkarna blir lite mer självständiga.

Min son är 7 månader, dom första 4-5 månaderna grät jag minst en gång per dag. Nätter då han var överträtt och inte kunde somna, då jag höll honom i famnen hela natten, försökte trösta honom samtidigt som han skrek och jag grät. Jag lät förmodligen mer än honom just då ;)

Det finns inget värre än mammor som pratar om hur lyckliga dom är och hur underbart det är att vara mamma! Det är fan inte lätt! Många gånger undrar man vad fan man har gett sig in på. Men så klart är de värt allt slit sen ändå, när dom sover och man sitter jämte o kollar på dom bör dom ligger i sängen o gnyr. Det är faktiskt precis nu jag har lärt mig att dammsuga och laga mat när jag är själv hemma med grabben, de tar tid men tillslut så går det. Va inte rädd för att lämna dom hemma med pappa och boka tid för en massage, det gör underverk!



Skicka ett mejl om du vill prata. Vet att vi inte känner varandra men bor inte så lågt bort från dig.

2011-05-05 » 11:51:47
Jenny

Hej! Tycker att du ska läsa gästkrönikan i Blondinbellas nya tidning Egoboost!, heter "att vara svag är det nya starka", eller något sånt. En tjej som reflekterar över det där att alla bara framställer så fina liv på internet och att andra känner sig tvingade till att överglänsa och ha det ännu bättre. Ungefär. Bra i alla fall!

2011-05-05 » 14:09:15 BLOGG: http://kbarak.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0