FINAL!

Kommentarer
Marika

Tre röster :)

2012-08-18 » 22:01:51
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Åh vad du har varit duktig!!!!!! :D :D Blir tårögd av lycka för din skull!! (inte ofta jag blir tårögd sådär för nån annans skull, haha)

Sv: ja det var shapeup-appen jag använde! Använde den i ca en månad för att se på ett ungefär vad allt jag åt innehöll, sen la jag undan den, och nu vet jag ju vad som innehåller vad och hur mycket! :-) där kan man ju skriva in motion (olika slags), den är inte alls krånglig tycker jag :-P bara att testa sig fram ;-) dock har jag halkat in i sötsaksträsket igen, så jag bör ta mig ur det genast om det inte ska börja synas på vågen och måtten! Ser dock i spegeln hur mina lovehandles inte är så utstående längre, innan såg det ut som jag hade två höfter och två midjor, nu börjar det äntligen minska (lite synd att fettet försvinner från tuttarna också dock, bh:arna passar inte så bra längre... :-/) ! :-P

2012-08-19 » 18:55:39 BLOGG: http://teodorsmamma.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0