Halloweenpumpa

Kommentarer
Alexandra

Jäklar vad fint!!! Du är superduktig!!

2012-10-24 » 14:38:59
lina

oj.. då är våra mammor lika. eller ja, en del. min mamma har aldrig varit gladare när hon lämnade min pappa., hon var tillsammans med honom av rädsla, men bröt sej äntligen fri. men heeeeela källaren är full av HENNES saker o saker som jag o min syster inte fick slänga. i det huset bor min pappa kvar. sen har hos sin nya lägenhet sen 2006 eller 2007. hon har inte vågat be han köpa ut henne, för då får hoN DELS ta itu med alla saker där.. samt konfrontera honom.. ah, vilken soppa!

men sådär är hon när hon är här också. och jag blir galen! vilka bråk vi haft alltså! det gäller saker, kläder, mat.. allt! jag, mamma o heidi hade varit ute på picknick o heidi åt inte sin macka. så vi hade med den tillbaka hem. så gjorde jag mat: lasagne. jävligt mättande. så såg mamma att jag tog ur mackan ur skötväskan o skulle slänga den, då skyndade hon sej att ta den, så jag INTE skulle slänga den. "men hallå? är du ens hungrig efter maten?" sa jag. "Nej, men det var onödigt att slänga den.." sa hon. alltså, åååååååh. matt jag blir.. kan ha med att göra att hon inte hade något som barn. hon blev utslängd som 13åring, så hon samlar väl på sej allt hon kan nu, för att "ha" saker. samla på sej minnen till oss kanske? men trasiga saker, vad ska jag med dom till? som tillex en trasig pappkartong som någon mus tuggat på i källaren? allvarligt? usch. haha, lång kommentar du fick nu..

2012-10-26 » 07:59:09 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se
Liie

vad fin pumpan blev! och fint att du pyntat till det lite under den också, ger verkligen halloweenkänsla :)

2012-10-29 » 20:23:52 BLOGG: http://heyli.blogg.se/
mimmi

Superfin pumpa du gjort Maria, och håller med ovanstående med dekorationen under med löv.mm verkligen jättefint:) kram

2012-11-14 » 10:56:10 BLOGG: http://mariejohlbring.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0