Utkast: Sep. 23, 2012

Kommentarer
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

kul med nytt jobb och att du TRIVS! :D

Jag är också köksbiträde då och då, hoppar in när det behövs ;D Fast nu under föräldraledigheten med Wilmer har jag inte kommit igång ännu, utan jag jobbade mest under f-ledigheten med Teodor! Men snart är det dags för mig att köra igång...

Svar: haha oj, jag loggar inte ens in.. läser dock din blogg via bloglovin ;)haha, så ironiskt när man väl får ett jobb som är kul - jag fick sparken. För att jag inte var kock. han "ångrade" sig typ.. venne om det är ok att göra så, men jag orkar inte bry mig. så nu är jag arbetslös, ska ha akassa och söka allt möjligt.. jävligt segt..
Att jobba som köksbiträde är ju ett helt ok jobb! Har man tur kan man få riktigt bra arbetstider med..
Vad jobbade du med innan då? Innan teodor kom till världen? :)
Maria

2012-09-23 » 19:56:07 BLOGG: http://teodorsmamma.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0