Indiskas XL-muggar

Kommentarer
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

sånna muggar är så fina! Och supergoda att dricka varm choklad ur! ;-)

Sv: tack, dock blir det hänghäng och välla över byxorna när jag sitter/böjer mig ner ;-) bristningarna har ju gett mig en hel del extra hud fram på magen, tänk om inte den hade vart där, då hade man nog sett lite slankare ut! Nu ser jag ju alltid lite "fläskig" ut pga huden eftersom den inte "släpper fram" musklerna bakom :-P hade dock förväntat mig att huden skulle vara mer rynkig och hängig då min mamma opererade sin mage pga överskottshud (pga bristningar) och häng!

Men tänk att du ändå fött tvillingar, samt gått fulltid med dem! Helt underbart ju!
Jag tror att sådana behandlingar kan funka, eftersom de slätar ut huden och får den att se mer jämn ut = skavankerna syns inte lika väl!
Aa, jag skulle med vilja ha en sån där platt och "felfri" mage.. men försöker varje dag intala mig om att jag fött två fina barn, och det är därför jag ser ut som jag gör! Känns bra att det på något sätt syns att jag är mamma, eftersom ingen av barnen är lik mig alls, haha ;D

Men visst blir man ibland lite avis på såna som fött barn utan att det syns ett spår av det, det kan jag erkänna.. :-/

2012-08-06 » 22:06:47 BLOGG: http://teodorsmamma.blogg.se
Coquina

Jättefina muggar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

2012-08-06 » 23:15:55 BLOGG: http://coquina.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0