Psychobabble

Kommentarer
Sofia P

Vet du vad, jag tror att det är helt okej! Att inte vara sugen på nånting, vara helt outbildad, inte ha något mål eller någon dröm. Ta det lugnt är mitt tips! Njut av att vara nitton. Njut av att vara ung och befinna dig i intet. När du är trettio önskar du säkert att du var tillbaka. Jag vet att det är ångestframkallande att "inte ha någon framtid", att inte veta hur det ska bli eller vem man är. Men jag är övertygad om att en talangfull, härlig brud som du har en fantastisk framtid framför dig, att du kommer känna dig mer hemma i dig själv så småningom. Att du kommer få ett bättre hum om vem du är. Men låt det ta den tid det tar. Jag tror att allt händer av en anledning. Så ta den här tomma tiden och vänd det till nåt bra. Ta dig tid att fundera - utan ångest. Se det istället som att du har alla möjligheter i världen. Den mörka, tomma perioden KOMMER gå över. Men jag tror att den inte känns lika mörk om du låter bli att gräva ner dig i att det är jobbigt. Acceptera att du inte vet allt just nu, att du inte har kontroll, och låt den här tiden i ditt liv gå över. Var glad över det du har! En Klas, en Robin, en lägenhet. Bara det! Du är en favorit i mitt liv, så kör ditt race bara! Du är någon fantastisk. Även om inte du vet vem du är just nu, så är den du är uppskattad. Utbildning hinner du skaffa dig. Som sagt - du är ung! MyLord vad långt det här blir. Men det är lite vad jag tänker. Gillar dig! :)

2009-12-13 » 17:21:39
jenny

det kommer lösa sig så bra så maria :)

du är bara nitton, du har tid att bli allting!

dessutom har du ju robin, och er nya lägenhet! det kommer ju bli kanon :D

2009-12-14 » 00:05:59 BLOGG: http://jennysrubriker.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0