17 april

Kommentarer
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Sv: hehe, jaa det var precis det jag tänkte mig ;-) känns lite sorgligt att döda en massor plantor bara :-P så tänkte först ta och fråga runt bland alla jag känner om de vill adoptera några plantor ;-) Har börjat kolla runt lite på nätet på trädgårdsforum, haha. Trodde aldrig att JAG skulle gå in och läsa om sånt!



Nej vad jobbigt med den där plastmattan... När flyttar ni?

Vi har lite strul med golvet i vårt vardagsrum... Datorstolen har blekt golvet jättemycket där den står :-S hm.. undrar vad det kommer kosta när vi flyttar... haha, vill nog inte veta det :-P

2012-04-18 » 07:45:06 BLOGG: http://teodorsmamma.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

malmstommen är jättesnygg! Den har jag alltid velat ha även fast alla andra också har den ;) tråkigt med mattan, hoppas det löser sig :)

2012-04-21 » 19:32:04 BLOGG: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0