Feber

Kommentarer
Karro

Meeeeeeeeeeen Maria!! Sälj inte dom högklackade vita Nellyskorna, jag vill ju ha dom!! :-) Tar ju studenten i år ;-)

2012-01-14 » 15:21:43
Louise

Tack för din kommentar!! =) Jag håller med dig, 2012 ska bli så himla bra! Även fast man tycks börja alla år med att säga så, så känner jag verkligen på mig att detta kommer bli sååå bra :D

Och jag tackar så mycket för dina fina ord, även om det inte riktigt känns som att jag kan hålla med dig hehe.. =) Vad roligt att du kommenterade, för jag visste inte ens att du hade en blogg! Och den är jättefin :D jag visade mamma både den och bilderna på killarna, och vi båda kan hålla med om att de har blivit (och alltid varit) såååå söta och stora :) familjen hälsar tillbaka!

2012-01-15 » 22:29:46 BLOGG: http://louisestyle.webblogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0